گفتگو

تعرفه گمرکی شیر برقی چند راهه

(@admin)
عضو Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 4246
شروع کننده موضوع  
اسم کالا شیر برقی چند راهه
 نظر گمرک اجرایی 84818090
 نظردفتر تعرفه گمرک ایران 84818090
شماره نامه 99/84818090/0170

مستندات تعرفه بندی : جدول منضم مقررات صادرات و واردات سال 99

اعلام نظر دفتر تعرفه ارسالی طی نامه بازگشتی به گمرک اجرایی مربوطه نظر رسمی مرجع مذکور بود و لازم الاجرا است، با این وجود اعلام نظرهای ارسالی به صورت هفتگی به گمرکات اجرایی جهت آشنایی گمرکات با نظرهای صادره و اتخاذ رویه یکسان در خصوص پرونده های اختلافی و نیز ایجاد یک بانک اطلاعاتی غنی در این خصوص می باشد که صرفا جنبه اطلاع رسانی رداد.
بدیهی است بخشنامه های صادره از سوی دفتر تعرفه ارسالی به گمرکات با عنوان (بخشنامه) از این امر مستثنی بوده و توسط گمرکات اجرایی لازم الاجرا می باشد.

مقرر گردیده است در اعلام نظرهای صادره در خصوص پرونده های اختلافی به آراء کمیسیون های رسیدگی به اختلافات گمرکی و تجدیدنظر نیز اشاره شود، مع الوصف باید به این اصل مهم توجه داشت مطابق مفاد ماده 149 قانون امور گمرکی ” آرا کمیسیون ها که آراء کمیسیون رسیدگی به اختلافات گمرکی و تجدیدنظر منطبق برهم باشد در موارد مشابه و وحدت موضوع، مشروط بر آنکه اینگونه آراء مورد پذیرش صاحب کالا نیز قرار گیرد استناد نمایند.

پ.ن :

84 رآکتورهای هسته ای، دیگهای بخارو آبگرم، ماشین آلات وسایل مکانیکی؛ اجزاء و قطعات آنها

8481 انواع شیر و وسایل همانند برای لوله، دیگ آب گرم یا بخار، منبع، بشکه یا همانند، همچنین شیرهای تقلیل فشار و شیرهای کنترل شونده به وسیله ترموستات

848180 سایر وسایل

84818090 سایر شیرها و وسایل همانند برای لوله، دیگ، اب گرم یا بخار، متبع، بشکه و همانند،…. غیر مذکور در جای دیگر


   
نقل‌قول

ارسال یک پاسخ

نام نویسنده

ایمیل نویسنده

عنوان *

پیش‌نمایش 0 رونوشت ذخیره شد