گفتگو

تسویه حواله های بارگیری صادرشده در پنجره واحد تجارت فرامرزی

(@admin)
عضو Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 4246
شروع کننده موضوع  

برای ورود به سامانه ی پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک (1) به نشانی epl.irica.ir مراجعه کرده و با استفاده از (2) نام کاربری و (3) رمز ورود وارد سامانه شوید.
*شایان ذکر است که باید با نام کاربری و رمز عبور کارمندی که از شرکت حمل و نقل وکالت کارمندی دارد می توانید وارد سامانه شوید.

از منوی ( 1) کاربری ( 2 ) گزینه تسویه حواله بارگیری را انتخاب کنید و همانند تصویر زیر ابتدا (3) شماره پته مورد نظر را وارد کرده و بروی بارگزاری کلیک کنید تا همانند(تصویر- 2) صفحه مربوطه تسویه حواله بارگیری باز شود و سپس فیلدهای خالی مربوطه را پر کنید و در انتها اول روی ذخیره اطلاعات کلیک کنید،باید پیام(تسویه حواله بارگیری با موفقیت ذخیره شد) مشاهده نمایید و دوم روی ارسال کلیک کنید،باید پیام (ارسال بارنامه به راهداری با موفقیت انجام شد) مشاهده نمایید.

*نکته بسیار مهم : توجه داشته باشید پس از پر کردن کلیه مشخصات و اطلاعات مربوطه حتماً اول روی ذخیره اطلاعات کلیک کنید و دوم روی ارسال کلیک کنید، در غیر اینصورت عملیات ناموفق خواهد بود.
از منوی ( 1) کاربری ( 2) گزینه حواله بارگیری های تسویه نشده را انتخاب کنید و همانند(تصویر- ٣) زیر ابتدا ( 3) شناسه ملی شرکت حمل و نقل را وارد کرده و سپس بروی جستجو کلیک کنید تا بتوانید لیست حواله بارگیری های تسویه نشده مشاهده کنید.


   
نقل‌قول
(@admin)
عضو Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 4246
شروع کننده موضوع  

?قابل توجه گمرکات:
بندر امام خمینی (ره)، خرمشهر، آبادان و بندر امیرآباد
???به اطلاع می رساند طبق هماهنگی صورت گرفته در خصوص تبادل اطلاعات میان سامانه پنجره واحد گمرک و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،باتوجه به نامه شماره 66002/71/7 مورخ 96/06/11 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از سه شنبه مورخ 97/02/17 کلیه شرکت های حمل و نقل داخلی می بایست نسبت به تسویه حواله های بارگیری صادرشده در پنجره واحد تجارت فرامرزی اقدام نمایند.


   
پاسخنقل‌قول

ارسال یک پاسخ

نام نویسنده

ایمیل نویسنده

عنوان *

پیش‌نمایش 0 رونوشت ذخیره شد