گفتگو

ثبت اشتباه گوشی

(@admin)
عضو Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 4246
شروع کننده موضوع  

با سلام
اینجانب گوشی s7 edge با خودم از خارج آوردم. در سایت گمرک اشتباهی با مدل گوشی s7 ثبت کردم و هزینه گمرکی پرداخت کردم. وقتی متوجه اشتباه خودم که در سایت همتا اجازه ثبت به گوشیم نمی داد و میگه کد imei با دستگاه انطباق ندارد. به ۰۹۶۳۶۶ مراجعه کردم گفتند باید گمرک این مساله را حل کند. اما گمرک میگه کار از دستم بر نمی آید و همتا فقط می تواند کمکت کند. الان گوشیم داره قطع می شود و هیچکدام جواب درست نمی دهد. خواهشا کمک کنید بالاخره اشتباه پیش میاد.
لطفا راهنمایی فرمائید.
با تشکر


   
نقل‌قول
(@admin)
عضو Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 4246
شروع کننده موضوع  

سلام.
✴️ کمیته اجرای رجیستری اعلام کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، متاسفانه مشاهده شده است برخی از متقاضیان در اعلام برند و مدل تلفن همراه در سامانه ثبت گوشی‌های مسافری خلاف‌اظهاری داشته و حقوق و عوارض گمرکی متناسب با برند و مدل تلفن همراه خود را پرداخت نکرده‌اند.
✴️ درصورت مسجل شدن خلاف‌اظهاری در سامانه ثبت گوشی‌های مسافری، از ثبت شناسه تلفن همراه مذکور ممانعت به عمل ‌آمده و هزینه پرداخت شده نیز تحت هیچ عنوانی به شخص عودت داده نخواهد شد. لازم به ذکر است این اقدام (خلاف‌اظهاری) از مصادیق بارز تخلفات گمرکی محسوب شده و مطابق با قوانین گمرک جمهوری اسلامی ایران با آن برخورد خواهد شد.
✴️در هفته گذشته خلاف اظهاری 4000 دستگاه تلفن همراه مسافری در سامانه گمرک شناسایی شد که درخواست ثبت این گوشی‌ها در سامانه همتا بلافاصله لغو شده و این گوشی‌ها حداکثر تا 30 روز آینده قطع خواهند شد و تحت هیچ عنوانی امکان دریافت خدمات از شبکه‌های اپراتوری را نخواهند داشت.
❇️❇️❇️تمامی افرادی که قصد خرید تلفن همراه نو را دارند، دقت داشته باشند، چنانچه در متن پیامک استعلام اصالت متوجه شدند تلفن همراهی که قصد خرید آن را دارند بصورت مسافری وارد کشور شده، از خرید آن صرف نظر کنند یا از فروشنده بخواهند در فاکتور فروش شناسه (IMEI) گوشی را درج و قید کند که عوارض گمرکی گوشی خریداری شده بصورت صحیح پرداخت شده است. فاکتور باید ممهور به مهر رسمی فروشنده باشد.


   
پاسخنقل‌قول
(@admin)
عضو Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 4246
شروع کننده موضوع  

سلام من یک گوشی نوکیا 2.1 همراه خودم آوردم و تمام مراحل ثبت رو انجام دادم و در انتخاب مدل کدفنی رو پیدا کردم با اندیس 2 و نه مدل رو ارزش گوشی 230 درهم تعیین شد.
در نهایت رسیدم به صفحه آخر که باید تایید می کردم و میرفت برای پرداخت که فقط گزینه اصلاح برند و مدل رو به من میده و برای پرداخت نمیره دوباره رفتم برای اصلاح و ایندفعه دیدم یک مدل دیگه هست با کد بدون اندیس 2 و اون رو انتخاب کردم ایندفعه کد امنیتی رو هم اس ام اس می کنه و در نهایت صدور ناموفق شناسه پرداخت میده.
کد IMEI گوشی رو زدم تو سامانه و میگه ثبت شده ولی مبلغ رو هیچی ننوشته درموردش
ممکنه به خاطر ارزش پایین گوشی معاف شده باشه یا مشکل دیگه داره؟ چون در هر صورت باید کد برای همتا به من بده.
لطفا بفرمایید چکار کنم


   
پاسخنقل‌قول

ارسال یک پاسخ

نام نویسنده

ایمیل نویسنده

عنوان *

پیش‌نمایش 0 رونوشت ذخیره شد