گفتگو

درخواست مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

(@admin)
عضو Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 4246
شروع کننده موضوع  

درخواست مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فقط با کد IRC انجام می‌شود. این کد توسط سازمان غذا و دارو و به صورت متمرکز صادر می‌شود.
پس از ارسال درخواست مجوز به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت پیش‌فاکتور به ” منتظر مجوزها ” تغییر می‌یابد. در این وضعیت به منظور پیگیری درخواست خود، با نام کاربری و رمز عبور مسئول فنی وارد سامانه #تیتک (TTAC.IR) شده و در قسمت “پروفرم”، با کلیک بر روی “جستجو” وضعیت درخواست خود را مشاهده کنید. درخواستهای رد شده در کارتابل شخصی ارائه شده توسط سازمان غذا و دارو قابل مشاهده و پیگیری است.
هرگونه مشکل در خصوص عدم دریافت مجوز را از طریق سازمان غذا و دارو و سامانه پشتیبان سازمان (Support.ttac.ir) پیگیری نمایید.
توجه: ثبت درخواست تجهیزات پزشکی برای مدت محدودی با کد 14 رقمی انجام می‌شود و این تجهیزات تا اطلاع ثانوی از این قاعده مستثنی هستند.


   
نقل‌قول
(@admin)
عضو Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 4246
شروع کننده موضوع  

قابل توجه بازرگانان حوزه تجهیزات پزشکی:
چنانچه ثبت سفارش خود را ویرایش نموده اید و در وضعیت “در حال ویرایش (ومنتظر مجوزها)” باقی مانده است جهت تایید مجوز خود با اداره کل تجهیزات پزشکی (آقای بهره ور-اداره اسناد و مکاتبات اداری) تماس بگیرید.
شماره تماس: 603420 داخلی 313 و 796


   
پاسخنقل‌قول
(@admin)
عضو Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 4246
شروع کننده موضوع  

پیرو اعلام و هماهنگی‌های صورت گرفته در اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی و نظر به عدم صدور کد 14 رقمی از تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال جاری در آن اداره کل محترم، درخواست‌های مجوز فقط با ارائه کد IRC انجام می‌شود. این کد توسط سازمان غذا و دارو و به صورت متمرکز صادر می‌گردد.
پس از ارسال درخواست مجوز به وزارت بهداشت، درمان و آموزش
پزشکی وضعیت پیش‌فاکتور به “منتظر مجوزها” تغییر می‌یابد. در این وضعیت به منظور پیگیری درخواست خود، با نام کاربری و رمز عبور مسئول فنی وارد سامانه تیتک (ttac.ir) شده و در قسمت “پروفرم”، با کلیک بر روی گزینه «جستجو» وضعیت درخواست خود را مشاهده نمایید.
لازم به ذکر است آن دسته از بازرگانانی که قبلا کد 14 رقمی دریافت نموده‌اند می‌توانند تا مدت زمان محدود، به روش پیشین نسبت به ثبت کد 14 رقمی سازمان مجوز دهنده اقدام کنند؛ هر چند که درخواست‌های جدید صرفا از طریق ثبت کد IRC ارسال خواهد شد.
هرگونه مشکل در خصوص عدم دریافت مجوز را از طریق سازمان غذا و دارو و سامانه پشتیبان سازمان (support.ttac.ir) پیگیری نمایید.


   
پاسخنقل‌قول

ارسال یک پاسخ

نام نویسنده

ایمیل نویسنده

عنوان *

پیش‌نمایش 0 رونوشت ذخیره شد