گفتگو

قوانین کلی انجمن

(@admin)
عضو Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 4246
شروع کننده موضوع  

کاربران عزیز موارد زیر را در هنگام فعالیت در سایت و انجمن در نظر داشته باشند.

قوانین ارسال مطلب :

1- مطالب خود را به زبان فارسی  ارسال نمائید. از ارسال مطالب به فینگلیش در نظرات و مطالب اکیدا خودداری نمائید. مطالبی که این نکته را رعایت نکنند حذف خواهد شد.
2- در صورتیکه مطالب خود را از سایت یا منبع دیگر ارسال می کنید به منبع مطلب نیز اشاره کنید.
3- قبل از ارسال مطلب به قسمت جستجو کناری سایت و بالای تالار استفاده تا مطالبی که قبلا مطرح شده را مطالعه نمائید. در صورتیکه به نتیجه نرسیدید و یا مطالب ارسال شده جوابگوی نیاز شما نبود نسبت به ارسال مطلب خود اقدام نمائید.
4- برای مطالب خود عنوان مناسب و کامل انتخاب کنید و از به کار بردن کلمات نیاز فوری ، تو را خدا کمک کنید ، خیلی مهم … و امثال آن خودداری کنید.
5- از اسپم کردن موضوعات و سوالات پرهیز کنید و برای دریافت جواب صبر داشته باشید.
6- هر گونه بحث سیاسی و مذهبی در انجمن ممنوع است و اگر مطالبی ارسال می شود که اجبار به سیاست و مذهب نیز مربوط می شود می بایستی قوانین ” فهرست مصادیق محتوای مجرمانه ” را در نظر داشته باشید .
7- کاربران نباید در محیط انجمن شماره تلفن و یا ایمیل خود را منتشر کنند .و جهت ارتباط با کاربر مورد نظر خود می بایستی از پیغام خصوصی استفاده کنند.
8- انجمن هیچ مسئولیتی در خصوص پیغامهای خصوصی و یا ارتباطهای کاری شما ندارد و هر کاربر تنها خودش به محتوای پیغام های خصوصی دسترسی دارد.
9- کاربران نمی بایستی خود را در محتوای موضوعات انجمن تبلیغ نمایند. شما جهت معرفی خود می توانید در ویرایش پروفایل کاربری نسبت به معرفی خود اقدام نمایید.
10- از ایجاد موضوعاتی همچون اخبار ، تصاویر خودداری نمایید. کاربران تنها اگر خواستند می توانند تاپیکهایی با عناوین قوانین و بخشنامه آنهم به صورت کلی ایجاد کنند. مثل ( بخشنامه های دارویی و پزشکی ) این مهم جهت نظم و یکپارچگی در انجمن می باشد.
11- کاربرانی که قوانین را رعایت نکنند برای دو بار تذکر می گیرند و در صورت ادامه عضویت آنها به مدت یک هفته تعلیق می شود و در صورتی که ادامه پیدا کند عضویت آنها لغو می شود.


   
نقل‌قول
(@admin)
عضو Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 4246
شروع کننده موضوع  

قوانین مربوط به ثبت شرکتها و اشخاص حقیقی در دایرکتوری :
اگر می خواهید اسم شرکت خودتان یا شخص خود را در دایرکتوری مشاغل ثبت کنید می بایستی در نظر داشته باشید اینجا تنها محلی برای دادن اطلاعات زمنیه های شغلی ، تحصیلی و اطلاعات تماس شما می باشد و محلی برای تیترهای تبلیغ گونه نمی باشد.
اگر مشخص شود که اطلاعات شما نادرست می باشد مانند: اشتباه در تلفن و یا آدرس سایت می بایستی در اولین فرصت نسبت به تصحیح آن اقدام کنید.
این مقررات به علت نظم در انجمن می باشد و ما می خواهیم اطلاعات وارد شده در بالاترین حد اعتبار باشد.
سعی ما این است این اعتبار را با کمک شما کسب کنیم اما در هر صورت انجمن مسئولیتی در خصوص اطلاعات وارد شده ندارد و مسئولیت آن بر شما می باشد.
صفحه اول هر دایرکتوری شامل 8 شخص حقیقی یا حقوقی خواهد بود که 4 عدد آن برای تبلیغات در نظر گرفته شده است و 4 عدد آن نیز برای 4 کاربر برتر سایت می باشد.
یعنی 4 کاربری که بیشترین فعالیت را در انجمن به صورت ایجاد موضوع ، پاسخ به موضوعات ، نظم در پروفایل و انجمن را داشته باشند شرکت یا شخص خود آنها در صفحه اول دایرکتوری قرار می گیرد. ( هر دایرکتوری 4 کاربر برتر )
ما میزان فعالیت کاربران را ماهیانه چک خواهیم کرد و دایرکتوری بروزرسانی خواهد شد.
علاوه بر آن ما پست کاربران فعال را به صورت اختصاصی ( شامل نقشه دسترسی به شرکت به صورت آنلاین ، لوگوی شرکت ، بروشور (تا حد 300 کیلوبایت ) را در پست اختصاصی آن قرار خواهیم داد.
تبصره : حداقل فعالیت برای درج در صفحه اول 100 پست در سال 1392 می باشد که این مقدار می تواند به در سالهای آینده افزایش یابد.


   
پاسخنقل‌قول
(@admin)
عضو Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 4246
شروع کننده موضوع  

قوانین مربوط به استفاده از برندهای تجاری و نام های حقوقی ( شرکتی )
استفاده کاربران از نام های تجاری و حقوق و برندها ( آرم شرکتها ) در انجمن برای کاربران عادی ممنوع می باشد مگر اینکه یکی از شرایط زیر را کسب کنند ز نام حقوقی و برند استفاده کنند :
1- در صورتی می توانند از اسامی شرکتی و برندهای تجاری خود در آواتار ( تصویر کاربری) و نام کاربری خود استفاده کنند که معلوم گردد شخص کاربر عضوی از آن شخص حقوقی می باشد.
2- کاربران ممتاز انجمن نیز می توانند با رعایت بند 1 از برند و نام تجاری خود استفاده کنند. ( اسامی کاربران ممتاز ماهانه اعلام می گردد)
3- اسپانسرهای انجمن نیز با رعایت بند یک حق استفاده از برند و نام تجاری خود را دارند.


   
پاسخنقل‌قول

ارسال یک پاسخ

نام نویسنده

ایمیل نویسنده

عنوان *

پیش‌نمایش 0 رونوشت ذخیره شد