گفتگو

چند نکته درباره هرچه پرمحتواتر شدن انجمن

(@anonymous)
عضو Admin
عضو شده: 4 سال قبل
ارسال‌: 1021
شروع کننده موضوع  

ضمن تشکر و آرزوی موفقیت برای دوستانی که تلاش کردند تا محیطی علمی و کاربردی جهت به اشتراک گذاری دانش و اطلاعات تجاری تجار و فعالان اقتصادی ایجاد کنند چند نکته هم به نظر بنده رسید که خواستم اشاره کنم تا شاید بتونه به رشد محتوایی سایت کمک کنه البته هرچند شاید این نکات رو در زمان تحقیقات اولیه برای راه اندازی درنظر داشتند.
1- بهتره بخشی از تلاش مدیران سایت در جذب تجار فعال و با تجربه باشه تا نظرات اونها در تاپیک های مختلف محتوای سایت رو فنی تر و کاربردی تر کنه. و سعی بشه حداکثر از مطالبی که جنبه تئوری دارند و برای فردی که میخواد در ایران و با شرایط ما تجارت کنه کارایی ندارند کمتر استفاده بشه.
2- کاربران سایت رو افراد مختلف با پرسش ها و شرایط مختلف و متفاوت تشکیل میدن. گروهی علاقه مند به تجارت هستند و تازه میخوان صادرکننده یا واردکننده بشن و گروهی تولید کننده محصول خاصی هستند و دنبال کسی میگردند تا در بازار مورد نظر اونها بتونه روی محصولشون کار کنه و یا بازرگانانی که به رغم داشتن تجربه چند ساله نیاز به کسب اطلاعاتی در زمینه خاص از افراد دیگه دارند و …
طبیعیه که پاسخگویی و ردو بدل کردن این تجربیات در این محیط نیاز به حضور کاربرانی با تجربه و دانش بازرگانی خاص خودش رو داره و از طرف دیگه باعث میشه که کم کم این انجمن به عنوان مرجعی برای کسب اطلاعات بازرگانی افراد بشه.


   
نقل‌قول
(@admin)
عضو Admin
عضو شده: 4 سال قبل
ارسال‌: 4246
 

سلام
به تالار گفتمان ای پی ال آنلاین خوش آمدید.
فرمایش شما درست می باشد و همانگونه که از اسم انجمن برمی آید محیط آن مربوط به تمامی اعضای آن می باشد وسعت تجارت خارجی آنقدر گسترده است که پیدا کردن کسی که بتواند به تمام سوالات جواب بدهد امکان پذیر نیست و هر کسی تجربه ای دارد که کنار گرفتن تجربیات و دانش در کنار هم می تواند یک محیط قوی را برای همه اعضای آن بوجود بیاورد.
ما تلاشمان را می کنیم که این تالار را به فعالان تجارت بشناسانیم و این کار مستلزم وقت و انرژی می باشد و ما داریم همین کار را انجام می دهیم و از کاربران نیز درخواست داریم این تالار را به دوستان خود معرفی کنند.
بعضی محدودیتها در بخش خرید و فروش باعث می شود تا تالار از هدف اصلی خود دور نشود و اعضای فعال تالار مزیتهایی زیادی نسبت به اعضای جدید داشته باشند . حتی در لیست اعضا ما داریم کاری می کنیم که کسانی که فعالیت بیشتری دارند بالاتر قرار بگیرند و همانگونه که تجربیات خود را در اختیار دیگران می گذارند بتوانند تجارت خود را نیز توسعه بخشند.
ما هم اکنون این تالار را در گروههای مختلف کاری و شغلی تبلیغ می کنیم تا بتوانند در کنار هم یک مرجع کامل اطلاعاتی باشند و علاقمند هستیم دوستان عزیزی مثل شما در کنار ما و دیگران کاربران سایت باشند و انجمن خودشان را پربارتر کنند.
با تشکر
مدیریت تالار


   
پاسخنقل‌قول
(@anonymous)
عضو Admin
عضو شده: 4 سال قبل
ارسال‌: 1021
شروع کننده موضوع  

ممنونم از پاسخگویی و پیگیری مجموعه مدیریت سایت نسبت به نظراتی که در انجمن گذاشته میشه.
امیدوارم با تلاش و پیگیری های شما و همیاری کاربران انجمن بتونیم محیطی سالم و کاربردی و البته دوستانه رو در زمینه به اشتراک گذاری دانش و اطلاعات بازرگانی بوجود بیاریم و از این طریق بتونیم دایره دوستان و همکاران تجاریمون رو توسعه بدیم.
با آرزوی موفقیت


   
پاسخنقل‌قول
(@admin)
عضو Admin
عضو شده: 4 سال قبل
ارسال‌: 4246
 

خواهش می کنم. لینک تالار به صورت عکس تبلیغی در سایت خبری قرار داده شد تا جذابیت بیشتری برای مخاطبان داشته باشد.
http://fa.ibforums.net


   
پاسخنقل‌قول

ارسال یک پاسخ

نام نویسنده

ایمیل نویسنده

عنوان *

پیش‌نمایش 0 رونوشت ذخیره شد