گفتگو

حق پرچم

(@admin)
عضو Admin
عضو شده: 4 سال قبل
ارسال‌: 4246
شروع کننده موضوع  

با سلام و احترام
۱- آیا جمع تفاوت تمامی هزینه های ترخیصیه که بعهده وارد کننده می باشد بین یک خط خارجی  و خط کشتیرانی جمهوری اسلامی بغیر از ده درصد کرایه حمل (طبق فاکتور کشتی  رانی خارجی) بابت  حق پرچم شامل هزینه ی دیگری نیز می باشد؟
۲- در جدول محاسبه آنلاین در سایت شما آیا هزینه ترخیصیه همان D/O است؟ در همان جدول اشاره به کانتینر خالی نمودید! آیا هزینه های کانتینر خالی و پر با هم تفاوت دارد؟ درصورت بعله ممکن خواهش کنم که تفاوت را بیان کنید؟/
بسیار سپاسگذارم
پاسخ به این سوالات جهت پروژه ای که در دست دارم بسیار حیاتی است.


   
نقل‌قول
(@admin)
عضو Admin
عضو شده: 4 سال قبل
ارسال‌: 4246
شروع کننده موضوع  

سلام.
هزینه های اخذ ترخیصیه ، حق توقف، انبارداری بین خطوط کشتیرانی داخلی و خارجی یکی می باشد و تنها تفاوت هزینه آنها در 10 درصد کرایه حمل خارجی می باشد که توسط وزارت راه اخذ می شود.
بله D/O همان ترخیصیه است Delivery of order
این مربوط به این است که اگر شما قصد خروج کالا با کانتینر داشته باشید کشتیرانی پول بیشتری از شما می گیرد که نزدیک به 50 هزار تومان می باشد.  اما اگر کالا را در بندر استریپ کنید هزینه های ورود موقت کانتینر پرداخت نمی کنید اما هزینه استریپ به بندر پرداخت می کنید که برای هر کانتینر بین 200 تا 300 هزار تومان می باشد.


   
پاسخنقل‌قول

ارسال یک پاسخ

نام نویسنده

ایمیل نویسنده

عنوان *

پیش‌نمایش 0 رونوشت ذخیره شد